استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

به موفقیت سریال طنز «پلاک ۱۳» امیدوار باشیم؟

  • کد خبر: ۸۸۲۷۶
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
  • ۱
به موفقیت سریال طنز «پلاک ۱۳» امیدوار باشیم؟
سریال های شبانه سالها یکی از سرگرم کننده ترین و پربیننده ترین برنامه های تلویزیون در سال های مختلف به خصوص دهه هشتاد بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پخش سریال‌هایی مانند پاورچین که توانست تراز سریال سازی شبکه پنج سیما در حوزه طنز را بالا بکشد و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های وقت خود در تلویزیونی تبدیل شود، توانست جای سیتکام‌های طنز را روی آنتن رسانه ملی باز کند و این مسیر با زیر آسمان شهر رشد کرد و با شب‌های برره به اوج خود رسید. تا جایی که شب‌های برره را نقطه اوج طنز‌های مهران مدیری و گروهش قلمداد می‌کنند و به لحاظ بیننده نیز یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال‌های بعد از انقلاب لقب می‌گیرد.

عجیب، اما اینکه سریال سازی سیتکامی علیرغم آن که توانسته بود به مرور جای خود را در میان مخاطبان باز کند، اما کم کم از آنتن رسانه ملی حذف شد و از طرف دیگری هم اساساً سریال سازی طنز دچار وقفه‌ای جدی شد که تقریباً می‌توان گفت مدتهاست که هیچ سریال طنز تلویزیونی نتوانسته به خاطره مشترک تبدیل شود.

شبکه سه البته از مدتی قبل با سریال پلاک ۱۳ مسیر سریال‌های طنز سیتکامی را از سر گرفته. مسیری که پیش از این هم توانسته بود به یکی از باکس‌های پرمخاطب شبکه تبدیل شود. پلاک ۱۳ البته در چند قسمت ابتدایی که روی آنتن رفته نشان داده که ظرفیت این را دارد که تبدیل به یکی از سریال‌های طنز شیرین و پرمخاطب تبدیل شود. البته سریال‌های طنز سیتکامی مدتی زمان می‌برد که به ظرفیت کامل خود روی انتن دست یابد، چیزی که در سریال‌های مهران مدیری هم به وضوح دیده میشد. باید دید سریال پلاک ۱۳ که از عوامل خوش سابقه در حوزه طنز بهره می‌برد، می‌تواند به یکی از سریال‌های موفق طنز در تلویزیون تبدیل شود؟ این ظرفیت وجود دارد، ولی زمان به ما نشان خواهد داد که چنین رخ می‌دهد.

منبع: صبح سینما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی جانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
2
مزخرف ترین بی مزه و بی نمک ترین و بد آموز و خشونت و بد اخلاق آموز ترین سریال هست
با اعصاب مخاطبا بازی میکنن این چی هست آخه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->